Kujundame ja viime ellu just Sinu organisatsiooni jaoks vajamineva koolituse või arenguprogrammi.

  • Õppekorralduse ja koolituse kvaliteedi tagamise alused

    1. ÕPPEKORRALDUSE ALUSED

    1.1. Täienduskoolitusele vastuvõtu ja koolituselt väljaarvamise tingimused ja kord

    • Koolitusele saab registreeruda läbi registreerimisvormi, e-kirja või tellimiskirja.
    • Koolitusgrupp avatakse üldjuhul vähemalt 5 osaleja olemasolul.
    • Õppijale saadetakse registreeringu kinnituseks e-kiri koos praktilise infoga koolituse toimumise kohta.
    • Koolitusleping loetakse sõlmituks registreeringu kinnitamise hetkest.
    • Koolituselt võib loobuda teatades sellest e-kirja teel vähemalt 3 tööpäeva enne koolituse algust.
    • Koolituselt võidakse välja arvata juhul, kui õppija rikub koolituse käigus kokkulepitud reegleid või ei osale koolitusel ilma mõjuva põhjuseta.
    • Koolituse lõpetamise tingimus on osalemine vähemalt 75–90% koolituse kogumahust (vastavalt koolituse iseloomule) ja nõutavate ülesannete täitmine.
    • Koolituse lõpus väljastatakse õppijale vastavalt osalemisele kas tunnistus (kui on hindamine) või tõend (kui hindamist ei toimunud või see jäi sooritamata).

    1.2. Õppetasu maksmise, sellest vabastamise ja tagastamise tingimused ja kord

    • Õppetasu arve saadetakse registreerimisel esitatud e-posti aadressile.
    • Õppetasu tuleb avatud koolitusprogrammis osalemise korral tasuda vähemalt 1 päev enne koolituse algust.
    • Võimalusel pakume maksegraafikut või osamaksetena tasumist (kokkuleppel).
    • Kui koolitus jääb ära koolitusasutuse tõttu, tagastatakse õppetasu täies mahus.
    • Kui õppija loobub koolitusest vähemalt 3 tööpäeva enne algust, tagastatakse õppetasu täies ulatuses.
    • Koolituse katkestamisel õppija enda algatusel peale koolituse algust õppetasu ei tagastata.
    • Erandkorras (nt haigus või vääramatu jõud) on võimalik esitada taotlus osalise tagastuse kohta.

    1.3. Muud õppe korraldamiseks olulised tingimused

    • Koolitused toimuvad sobivates ja turvalistes õpperuumides või veebikeskkondades (nt Zoom, Teams).
    • Õppekeel on eesti keel (vajadusel ka inglise keel).
    • Õppetöö dokumenteerimine toimub digitaalselt ja/või paberkandjal.
    • Osalemise arvestus toimub registreerimislehe või veebisüsteemi kaudu.
    • Tunnistused ja tõendid allkirjastatakse ning nende üle peetakse arvestust.
    • Kõik dokumendid säilitatakse vastavalt isikuandmete kaitse nõuetele.
    • Vaidlused lahendatakse esmalt läbirääkimiste teel; vajadusel pöördutakse erapooletu nõustaja või järelevalveorgani poole.

    2. KOOLITUSE KVALITEEDI TAGAMISE ALUSED

    2.1. Õppekavade kvaliteedi tagamise tingimused ja kord

    • Õppekavasid vaadatakse üle vähemalt kord aastas.
    • Uuendused tehakse osalejate tagasiside, töömaailma muutuste ja valdkondlike arengute põhjal.
    • Õpiväljundid peavad olema saavutatavad vastava õppemahu ning meetoditega.
    • Õppekavad vastavad HTM nõuetele ning vajadusel tuginevad kutsestandarditele või tasemeõppe eesmärkidele.

    2.2. Koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord

    • Kõik koolitajad omavad kas valdkondlikku haridust, koolituskogemust või töökogemust õpetataval teemal.
    • Koolitajad osalevad regulaarselt enesetäiendamisel (nt supervisioon, koolitused, kovisioon).
    • Koolitaja kompetentsust hinnatakse osalejate tagasiside põhjal ning sisemise kvaliteedihindamise käigus.

    2.3. Õppekeskkonna kvaliteedi tagamise tingimused ja kord

    • Kasutame kaasaegseid, mugavaid ja ligipääsetavaid õpperuume ning digivahendeid.
    • Veebikoolituste puhul tagatakse tehniline tugi ja lihtne ligipääs koolituskeskkonnale.
    • Koolituskeskkond arvestab õppijate heaolu ja psühholoogilise turvalisusega.

    2.4. Tagasiside kogumise ja kasutamise kord

    • Pärast iga koolitust kogutakse õppijatelt tagasisidet anonüümse vormi kaudu (Google Forms vms).
    • Tagasisidet analüüsitakse regulaarselt ja tulemuste põhjal tehakse vajadusel muudatusi õppekavades, metoodikas või korralduses.
    • Osalejatele antakse soovi korral tagasiside tulemuste põhjal lühike kokkuvõte või tänukiri.Item description

    • Toetame juhte igal arenguetapil – alates esimestest sammudest kuni keerukate muutuste juhtimiseni.

    • Meie juhtimiskoolitused ühendavad praktilise kogemuse, coachiva juhtimisstiili ja isikliku arengu.

    • Fookuses on teadlik eestvedamine, motiveeriv tagasiside, tulemuslik meeskonnatöö ja selge suuna hoidmine.

    • Näited koolitustest:
      - Muutuste juhtimine
      - Tulemuslik juhtimine
      - Coachiv juhtimine
      - Meeskonna juhtimine
      - Juhtide juhtimine


    • Meeskond ei ole lihtsalt grupp inimesi – see on ühise eesmärgiga süsteem, mis vajab teadlikku kujundamist.

    • Aitame arendada usaldust, tugevdada suhtlemisoskust ja luua ühiseid kokkuleppeid, mis viivad paremate tulemusteni.

    • Sobib nii uutele tiimidele kui ka staažikatele juhtkondadele.

    • Näited koolitustest:
      - Tõhus suhtlemine meeskonnas
      - Koostöö ja vastutus meeskonnas
      - Meeskondlik saavutamine

    • Teadlik enesejuhtimine on aluseks tasakaalule, heaolule ja järjepidevale arengule.

    • Meie koolitused aitavad osalejatel märgata oma ressursse, juhtida aega ja stressi ning hoida fookust pidevalt muutuvates oludes.

    • Näited koolitustest:
      - Enesejuhtimine ja karjääri juhtimine
      - Stressijuhtimine ja vaimne vastupidavus
      - Muutustega kohanemine ja elukestev õpe

    • Personalitöö on rohkem kui protsesside haldamine – see on inimeste heaolu ja kultuuri teadlik kujundamine organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks.

    • Koolitused on suunatud personalijuhtidele, juhtidele ja -spetsialistidele, kes soovivad kasvatada oma strateegilist mõju, arendada talente ning toetada juhtide ja meeskondade arengut.

    • Näited koolitustest:
      - Tööjõu strateegiline planeerimine ja tulemusjuhtimine
      - Personalijuhtimise strateegia ja selle rakendamine
      - Talendijuhtimise tööriistad
      - Arengu- ja tagasiside vestlused

    • Organisatsioonid ei arene iseenesest – areng vajab teadlikke valikuid, head juhtimist ja kultuuri kujundamist.

    • Pakume tuge muutuste kavandamisel ja elluviimisel, organisatsioonikultuuri arendamisel ning arendusprojektide juhtimisel.

    • Näited teenustest / koolitustest:
      - Kultuuri kujundamine ja väärtuste töötoad
      - Organisatsioonistrateegia arendus
      - Inimkeskne muutuste juhtimine

Haridus on see, mis pärast koolis õpitu unustamist järele jääb
— Albert Einstein

Viime läbi koolitusi, arenguprogramme ja töötubasid omandatud teadmiste ja praktiliste kogemuste baasil. Lisaks teoreetilistele teadmistele rikastame oma koolitusi rohkete praktiliste juhtimisalaste näidetega. Lähtume täiskasvanud õppija ja ajusõbraliku õppimise põhiprintsiipidest. 

Pakume õppija vajadustest tulenevat toetust kogu koolituse vältel lähtuvalt arengu ja muutuste tasanditest.  Usume, et inimesele ei saa midagi õpetada, küll aga sa saab inimestes tekitada huvi õppimise ja  uute teadmiste omandamise vastu. Inspireerivad koolitajad, teooriaid toetavad või ümberlükkavad praktilise elu näited ja võimalus testida tekkivaid ideid, aitavad omandada uusi teadmisi. 

Koolitusmeetoditena kasutame nii uusi ja loovaid, kui juba hästi läbiproovitud aktiivõppemeetodeid ja kohandame meetodite osas tasakaalu tulenevalt koolituseesmärgile. Valdame nii mentorluse, coachingu kui karjääricoachingu tehnikaid ja kasutame neid vajadusel koolitusmeetoditena.

Märkame ja tunnustame kõigi osalejate potentsiaali ja väärtustame kõigi praktilise kogemuse esiletoomist, sest sellel on suur potentsiaal seoste äratundmisteks ja oma praktika kujundamiseks.   

Inspireeriv atmosfäär ja keskkond. Tagame mõnus koostöömeeleolu ja loome ka vajaliku individuaalse õppimise keskkonna, mis võimaldab tekkinud ideede üle mõtiskleda. Koolitusi viime läbi nii klassiruumis , virutaalselt kui hübriidkeskkonnas.  Koolituskeskkonnana on võimalik kasutada looduskeskkonda, mis annab väga häid tulemusi meeskonnatöökoolitustel koos väikese jõukohase matkaga.